Monday 4 March 2013

Berkongsi kegembiraan






Assalamu'alaikum wbt.

Ana sangat bersyukur atas nikmat Iman dan Islam sehingga kini dan masih berada dalam perjalanan memperjuangkan jalan Allah. Ya, Allah terima kasih atas segalanya... Walaupun badai melanda ana tetap kuat menjalani jalan Allah kerana ana mempunyai bulatan gembira yang sentiasa memberi semangat dan motivasi pada diri ana... Bulatan Ghumaisho' bulatan yang ana sayang kerana Allah.. Sungguh benar..! hehe..

Akhir-akhir ini ana teruja dan terharu dengan Bulatan Ghumaisho' yang sentiasa membuat hati ini sangat gembira sehingga macam nak terbang ke angkasa dan memberitahu semua makluk Allah akan yang ana rasakan ketika itu... betapa hati ana berbunga-bunga. (cuba bayangkan dan rasakan) 
Terus terang ana katakan ana sangat menghargai dan merasa diri ini disayanggggi oleh mereka. Ana jatuh Chenta pada Bulatan Ghumaisho'. Tiada kata lain melainkan ucapan Jazakumallahu khairan kasira pada hadek-hadek yang terchenta. 





Dalam tahun nei sahaja ana mendapat tiga KEK "Brthday". Dua daripadanya daripada anak usrah ana dan satunya dari usrahmate ana.. Wahh..! Osem..! teruja sangat.. Hanya Allah yang tahu bagaimana hati ini menghargainya. sangat bersyukur atas pemberian nikmat Allah. Ana mendapat kejutan dari anak usrah dalam Bulatan Ghumaisho' yang tak disangka-sangka mereka akan meraihkan ulang tahun ana rupanya mereka telah merancang tanpa ana sedari.. hehe.. terima kasih sayanggku.. Ana lagi teruja disebabkan KEK tersebut adalh buatan meraka, hasil tangan hadek Bulatan Ghumaisho'. Satu lagi ana mendapat kejutan dari usrahmate juga merupakan classmate yang ana sayanggi telah meraihkan ulang tahun ana di sebuah kedai makan yang ana tak jangkakan..Ya, Allah terharunya sehingga menitiskan air mata (nak nangis huhuhu). terima kasih mah..!!! (nama timang-timangan).


Alhamdulillah,
dengan umur yang panjang dan nikmat dari Allah mudahan ana tsabat dalam DnT ini.



Up